Rascvjetana flaša, ogledalo i tanjir - Bottiglia fiorita, specchio e piatto

Ovih nekoliko radova koje stavljam na post nemaju neku zajedničku crtu, ali pošto su svi urađeni ovih dana, stavljam ih zajedno.
Počinjem s flašom i već viđenim ružicama, rađeno po narudžbi, tako da ne ostaju sve ruže u mojoj kući!

Questi lavori non hanno un elemento comune ma sono stati fatti questi giorni e quindi li metto assieme.
Cominciamo con la bottiglia con le roselline già viste, fatta su ordinazione. Non tutte le roselline restano a casa :)
 
 
Ogledalo, rađeno u tehnici crackle.

Lo specchio fatto con la tecnica crackle:
I, na kraju, tanjir sa rižinim papirom.

Per finire, il piatto con la carta di riso.
Poslije decoupage-a, nudim vam zdjelicu sa zuppa inglese:

Per finire in dolcezza, vi offro un po' di zuppa inglese:

Hvala na posjeti.

Grazie della visita.
Fikreta

7 comments:

  1. Aaaa, koji predivni radovi!!! Posebno mi je srcu priraslo ogledalo, baš zanimljiva kombinacija cracle tehnike i salvete...

    ReplyDelete
  2. Kkao me uvek razveselis sa ruzama (moje omiljene) predivno!!!

    ReplyDelete
  3. ruzice,leptirici..pravi jedan mali vrt na flasi..preslatko!

    ReplyDelete
  4. Volim cvijeće pa su mi i cvijetni motivi uvijek najdraži. Tvoji radovi su zaista prekrasni. Pregledala sam sve postove od početka i vidjela mnogo lijepih radova i detalja. Mislim da ćemo ovdje vidjeti još puno toga lijepog i interesantnog.
    Velika hvala na posjeti mom blogu i lijepom komentaru.
    Pozdrav,
    Meda

    ReplyDelete
  5. O, kad vidim ove radove, tako divne i jasne konture motiva, sjaj i boje, ja se postidim,kao, nešto se hvalim svojim radovima, to su još dečije vežbice.
    Zato sam te odabrala za nagradice-blog award na mom blogu, pa ako želiš da se igraš, izvoli:)

    ReplyDelete
  6. Jako lijepi radovi. Ogledalo mi je posebno lijepo.
    Usput, da li ti je stigao paket? Pozdrav

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...