Košarice od novinskog papira - I cestini di carta da giornale

Vidjela sam ovaj video na youtube-u i učinilo mi se vrlo simpatično raditi košarice od isječenog novinskog papira.
Dala sam se na posao, uradila dvije. Stranice novina se isjeku po dužini, na dva dijela, zatim se namotavaju na iglu za pletenje ili drveni štapić, promjera 3-4 mm. Od dobijenih "cjevčica" plete se košarica, tanjir, šešir ili šta već želite.

Ho visto questo video su youtube e m'è sembrata un'idea simpatica fare dei cestini con ritagli di carta da giornale.
Ne ho fatti due finora. Il procedimento è il seguente: i fogli del giornale vengono tagliati in lunghezza, in due parti uguali e poi vengono avvolti su un ferro da maglia o un bastoncino di legno, della circonferenza di circa 3-4mm. Con questi "tubetti" poi vengono creati i cestini, piatti, cappelli o quello che desiderate.
Hvala na posjeti.

Grazie della visita.
Fikreta

4 comments:

  1. Preslatko,pa ti sve možes da napravis:)
    jedan decko kod nas plete divne torbe na slican nacin,pa ih plastificira preko,i stavi sve kao na pravoj torbi,meni se to jako dopada,baci pogled
    http://yoladinhandmade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. efektno i vrlo lijepo,samo je potrebno sigurno dosta truda i strpljena privesti rad kraju

    ReplyDelete
  3. Divno izgledaju! Verujem da oduzima vreme ali rezultat je više nego vredan truda :))

    ReplyDelete
  4. Predivna košarica. Sad si me baš zaintrigirala, mogla bi i sama probati splesti takvu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...