Izazov i nagrade - Sfida e premi


Ustupam prostor svojoj kćerki Kseniji, ovim radom ona se prijavljuje  na 4. izazov na blogu Izazovi i slatkiši. Ona nema blog, ali sve češće je vidim zainteresovanu za neke ideje. Nastranu što je meni desna ruka u svemu što radim. Nemojte misliti da je to neka curica, radi se o odrasloj djevojci koja voli muziku, knjige, slikarstvo, fotografiju...
Qui lascio lo spazio a mia figlia che con questo lavoro qui partecipa alla quarta sfida sul blog Izazovi i slatkiši.
Lei non ha un blog ma la vedo sempre più spesso interessarsi a fare delle cose creative. Oltre al fatto che è il mio braccio destro in tutto quello che faccio. Non pensiate che sia una bambina, è una ragazza adulta che ama la musica, libri, arte, fotografia...
 


                                  Nagrade
Dugujem izvinjenje blogerkama koje su mi uputile nagrade a još nisam odgovorila. Hvala puno svima, drago mi je kad dobijem priznanje za nešto što volim da radim, ali često se desi da osobe kojima bih proslijedila nagradu je već imaju, ponekad nemam vremena da odmah odgovorim i tako. Trudiću se da ubuduće budem brža :). Još jednom hvala svima.
Nagrade sam dobila od sljedećih blogerki, preporučujem da pogledate njihove blogove, svi su lijepi i zanimljivi:
                                 Premi
Devo le scuse alle blogghine che mi hanno lasciato dei premi perché non li ho ancora inoltrati. Grazie tante a tutte, mi fa tanto piacere quando ricevo un riconoscimento per quello che faccio ma spesso capita che le persone alle quali inoltrerei i premi li hanno già ricevuti, altre volte non ho tempo di rispondere subito e così via. Cercherò di essere più veloce in futuro:). Grazie ancora a tutte.
Ho ricevuto i premi da queste blogghine, hanno tutte dei blog belli e interessanti.

Anavi plete i hekla divne kape, rukavice, torbe, svakojake ukrase
Anavi lavora a maglia e fa cappelli, guanti, borse ed accessori vari a uncinetto
Katarina K. ima divan, nježan blog, ona je umjetnica za ilustracije, pravi divne crteže, a ima i drugih zanimljivosti
Katarina K. ha un blog splendido, tenero, è un'artista, fa delle illustrazioni bellissime e fa anche altre cose interessanti

Sonaj radi dekupaž, ima i svoju tehniku koju svi zovemo sonaj-tehnika:), radi lijepe broševe
Sonaj lavora col découpage, ha una sua tecnica personale che tutti chiamiamo sonaj-tecnica:), fa delle belle spille
Dija hekla, pravi kolače i ukrase od papira
Dija lavora a uncinetto, fa dei dolci e decorazioni di carta



ljubinka je čarobnica sa iglama, plete, hekla, uzgaja i slika predivno cvijeće u svojoj bašti
ljubinka è una maga dell'ago: lavora a maglia, a uncinetto, coltiva dei fiori bellissimi nel proprio giardino e poi ne fa delle belle foto


O sebi sam pisala ovdje i ovdje, pa ako neko želi može pogledati.
Preporučujem nekoliko blogova, različitih po temama, posjetite ih!
Di me ho scritto qui e qui, se qualcuno è interessato può darci un'occhiata.
Vi consiglio qualche blog, diversi per tematiche, visitateli!
http://rachele-arteteca.blogspot.it/
http://dobricajevi.blogspot.it/
http://kreattiva.blogspot.com/
http://mamanluisa.blogspot.com/
http://labottega-dellefate.blogspot.com/
http://mojblogic9.blogspot.com/
http://quillingmesoftlee.blogspot.it/

Hvala na posjeti,
Grazie della visita,
Fikreta

13 comments:

  1. Bravo za Kseniju,ovaj elegantni stil mi se baš sviđa.A ja privodim kraju moju čestitku,pa mi je Ksenijin rad izmamio osmeh zbog sličnosti u jednom detalju...da ne otkrivam..:)Srećno sa divnom kreacijom!

    ReplyDelete
  2. Odličan rad!
    Čestitke tvojoj ćerki!

    ReplyDelete
  3. Najlepše hvala na divnom opisu:)
    Čestitka je divna. Mislim da znaš i sama koliko volim siluete.
    Pozdrav za Kseniju. Mogla bi i ona da napravi blog:)

    ReplyDelete
  4. Svakako ću pogledati ove blogove, jer verujem u tvoj ukus i preporuku. I kod mene imaš nagradu. Razumem nedostatak vremena, tako da nema problema.

    ReplyDelete
  5. Bila sinoć,evo me opet,utisci su isti:čestitka je fantastična!
    Želim Kseniji da se ponovi mamin uspeh u izazovima!:)

    ReplyDelete
  6. divna je čestitka, drago mi je da ste ovako zajedno učestvovale u izazovu!
    srećno!

    ReplyDelete
  7. bellissimo gioco di luci e ombre!

    ReplyDelete
  8. Prelepa cestitka,posebno volim maslacke a i siluetica je preslatka,duvanje maslacka,to me uvek vrati u detinjstvo.

    ReplyDelete
  9. Divna je cestitka!

    Hvala Kseniji na ucesvovanju u izazovu i srecno!

    Pozdrav
    Vanja

    ReplyDelete
  10. wow!. Predivan rad tvoje kćeri. Sretno joj na nathečaju. U koliko nagrada, svaka čast i čestitam. Po tvom naputku idem malo prošvrljat po blogovima koje si spomenula :))

    ReplyDelete
  11. Prelepa čestitka!!!
    Kako kreativan i zanimljivo rešen detalj sa maslačkom..
    Poželela sam odmah da imam tanjire od belog arkopala sa ovakvim crnim motivima i naravno ovako divne salvete pored njih!
    Mnogo sreće joj želim :)

    ReplyDelete
  12. Prelepa čestitka! Zaista je talentovana. Inače mi se dopadaju svi radovi sa crnim siluetama i mislim da mogu da se primene u bezbroj situacija i kombinacija.
    Veliki pozdrav,
    Vesna

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...