Starinski bokal - Brocca di una volta

Moja kolegica mi je donijela bokal star puno godina i povjerila mi da ga preuredim. Ja sam zaboravila da napravim fotografiju prije rada, pa vam pokazujem samo završen rad. Uradila sam nekoliko slojeva podloge, zatim akrilna boja, sloj za raspucavanje, salvete i završni premaz. Namjera mi je bila da mu dam rustičan izgled.
Una mia collega mi ha portato la brocca che si usava una volta e mi ha confidato il compito di darle un nuovo aspetto. Io mi sono scordata di  fare la foto prima di iniziare il lavoro, perciò vi mosto solo le foto del lavoro ultimato. Ho fatto diversi strati di gesso fondo, colore acrilico, craclé, tovaglioli e vernice finale. La mia intenzione era di darle un aspetto molto rustico.




Hvala na posjeti.
Grazie della visita.
Fikreta

9 comments:

  1. Divan je!!
    Rustika,vremeplov-oplemenjena sadašnjost...

    ReplyDelete
  2. Nježno,diskretno,predivno u svojoj jednostavnosti:))

    ReplyDelete
  3. Prelepo si ga preuredila! Izgleda starinski, romantično i nežno! Svaka čast!
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    ReplyDelete
  4. krasno!
    sviđa mi se što je jednostavno ukrašen, bez previše detalje. to bi ga samo pokvarilo. ovako je super :)

    ReplyDelete
  5. Postigla si željenu rustičnost i baš mi se dopada finalni izgled,a nekako mogu da pretpostavim i kako je pre izgledao;)

    ReplyDelete
  6. bella! ora, lo so che sono noiosa ma... hai già fatto brocche/bottiglie/portacandele ecc. con fatine? io vedrei bene una brocca o vaso grande con fatine:)))

    ReplyDelete
  7. Za poželjeti!! Odličan rad!

    ReplyDelete
  8. Super, kada stare stvari opet dobiju upotrebnu vrijednost ( makar i izložbenu) tome oduševljava. čestitke za vaš rad.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...